Humankind and Advertising (Leo Burnett Study)

Leo Burnett Execs Unravel How Humans Connect With and Process Advertising Martin Bihl Reviews ‘Humankind’

Humanizar es lo más dificil pero también lo más importante para hacer una campaña exitosa. Los ojos con que crees ver la realidad no son suficientes para crear lo necesario… Hacer una campaña “humana” implica involucrar al cliente emocionalmente, después atraerlo… hasta lograr finalmente formar una relación comprometida entre el cliente y la empresa, un encuentro humano es la verdadera señal del éxito.

imagen: http://www.behance.net/gallery/The-Art-of-Negative-Space/1316541
contenido: http://adage.com/article/book-reviews/leo-burnett-execs-unravel-humans-connect-process-advertising/229901/

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s